A "Crap"Day?
 
How many times do you catch yourself whining about your growth process?"It's too hard」,「When will it stop」,「I wanna go home」,「This is such B.S."and(my all-time favorite)「Stop telling me to be light. I feel like crap! I"m tired of this and nothing you can say will make me feel better」. My beloved,I know it is challenging! I have been watching every step you have taken from the beginning of time itself. However,like a child who is learning to walk,if the parent jumped in every single time he/she wobbled,the process would be prolonged. Do you see now how this works? Rest assured that,even on your "crap"days,I am right there with and will never forsake you.


~ Creator

 

你有多少次抱怨自己的成長過程?「這太困難了」,「何時才會結束」,「我想回家」,「真是狗屁」,和(我一直以來最喜歡的)「別再告訴我成為光了。我感覺爛透了! 我厭倦這件事,你說什麼都不能令我好過一點。」 親愛的,我知道這具挑戰性! 從太初時期我就一路看著你。然而,就像小孩子學走路,要是每次小孩搖搖晃晃父母就插手,會延長學習的過程。你現在明白其中的道理了嗎? 別擔心,即使在你「倒霉」的日子裡,我也會和你在一起,不會棄你不顧。

~ 造物主

 

 
transcribed by Jennifer Farley
譯自:http://thecreatorwritings.wordpress.com/
http://blog.sina.com.cn/s/blog_b5f10ffc0102vq76.html

 

 

友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。

世界正在往好的方向轉變~感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()