Take a moment and think on all the things you on a daily basis.What you say to others and your self-talk can either empower or disempower you."I can」,「I will」,「I do」,「I am"and"I have"have manifesting abilities beyond your wildest imagination! Phrases that include"I can"t」,「I won"t」,「I don"t」,「I"m not"and"I haven"t"give your power away.
花點時間,想像你每天所做的所有事情。你對他人說的話,你的自我對話可以授權或剝奪力量。「我可以、我會、我做、我是和我有」顯化了超越你最狂野想像的能力。「我不能、我不會、我不可以、我不是和我沒有」這些話語交付了你的力量(也就是認為自己是沒有力量的)
 

If you do one thing today,let it be a conscious change in your vernacular to embrace your Universe-given gift of positive and upward movement.It has,is and always will be yours…USE IT! ~ Creator
如果你在今天做一件事情,讓它成為有意識的改變,去擁抱你積極的禮物和向上運動的禮物。它總是你的。使用它


~造物主

 

 

原文:https://thecreatorwritings.wordpress.com/2015/09/29/your-self-talk/
翻譯:Nick Chan

 

 

友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。

世界正在往好的方向轉變~感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()