If you have an area in your life that continues to be what you consider to be problematic, we encourage you to ask the following:

如果你生活中有個領域持續有問題,我們鼓勵你去問:


What belief systems do I have around this issue?
關於這個問題我有什麼樣的信仰體系?


Are they true?
它們是正確的嗎?


Have I surrendered this issue and allowed myself to be led?
我臣服這個問題嗎,讓自己被指引嗎?


What new beliefs can I create around this?
我可以為此創造什麼新信仰?


Am I practicing gratitude?
我有實踐感激嗎?


What blessings are in the right now moment?
此刻有著什麼祝福?


How does this serve me?
這如何服務我?


Do I believe there is a solution?
我相信有著解決方案嗎?


Do I believe I can live with grace and ease?
我相信我可以伴隨著優雅和輕盈生活嗎?


Have I asked my guides and helpers for assistance and stayed in surrender and flow and gratitude long enough to get results?
我有請求指導靈和神聖助手協助嗎,我有處於臣服和流動與感激足夠長時間來得到結果嗎?


Do I really surrender or am I playing tug of war, giving it to spirit and then taking it back to be resistant and try to control things?
我真的有臣服還是在玩拔河,把它給予精神,然後拿回來抵抗,試圖控制事物?


Am I negatively or positively focused?
我是消極還是積極地在專注


Am I actively doing things to keep me in a higher vibrational state?
我積極地做事來讓我處於更高的振動嗎?


Am I actively embracing growth and expansion?
我積極地擁抱成長和擴張嗎?


If after all of these things there is no movement, am I in faith, trust, and acceptance(faith trust acceptance = non-resistance) that it is all serving a purpose, which will keep me poised for movement as soon as it is supported and allow me to experience peace in the meantime?
如果這一切之後都沒有運動,我處於信任,相信和接納嗎(信念 信任 接納=不抵抗)一切都服務著一個目標,會讓我泰然地運動,只要它被支持,讓我體驗平和


Dear Ones, as enlightening human beings on an ascending planet please know there is a plan that your soul is very clear on and is always leading you to.Your acceptance has everything to do with how comfortable that journey will be for you.You are, right now, learning how to navigate your paths with far greater grace and ease, as you let the old ways go and discover new, more efficient ways of doing things.As always, we wish to remind you that you are doing a marvellous job as you move into greater and greater awareness and embody more and more of your truth and divinity.~Archangel Gabriel
親愛的,作為一個開悟的人請知曉有著一個你靈魂很清楚的計劃,它總是指引著你。你的接納和你的旅程是否舒適有密切的關係。你,現在,正學習如何伴隨著更大的輕盈和優雅航行道路,隨著你放下就的方式,發現新的,更有效的行事方式。一如既往,我們希望提醒你,你做著很好的工作,隨著你進入更大的意識,體現更多的真理和神性。

~大天使加百利





原文:http://trinityesoterics.com/2016/09/18/daily-message-sunday-september-18-2016
翻譯:Nick Chan




 

 

友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。


世界正在往好的方向轉變~感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()