Dearest One,I am glad you"ve chosen to continue when you did not feel like it.I am joyful that the persistent beating of your heart reminds you of why you are here.I am blessed by your faith and trust in The Universe even though there have been times when you felt like giving up.I am amazed by the tenacity that you show daily.I am in awe of your ability to push through the'tough stuff"and grow.Every day,you make me thankful you were created…you are loved beyond measure!

~ Creator


 
親愛的孩子,我很開心你選擇繼續完成你不再喜歡的事。我很高興你那顆堅持跳動的心提醒了你為何來到這裡。即使你好幾次想放棄,你對宇宙的相信和信任讓我感到幸福。你每日所表現出來的堅韌讓我驚訝不已。我佩服你努力克服萬難並因此而成長。每一天,我都因為曾創造了你而感覺欣慰...我對你的愛永無止盡!

~造物主

 

 

March 24,2017 by jenniferfarley
https://thecreatorwritings.wordpress.com/2017/03/24/a-love-letter/
http://blog.sina.com.cn/s/blog_13c78a09c0102x2rv.html

 

 

 

 

 

 
友善提醒:閱讀文章時請善用自己的直覺與內在智慧,感知哪些是對自己有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著或恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一個活在永久和平、自由、繁榮與實現真善美之新世界的可能。感謝所有光愛存有們的付出,感謝一切美好的發生~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()