Greetings my sweet Annas! Greeting children of my heart! I AM your Mother, I AM Divine Mother, Mother of hope and Mother of nurturing, Mother of you and Mother of all. I am here today and always to bring peace and hope to thee, to remind you who you are. I am here to show thee how proud I am of you, my brave children who are continuing stalwartly and strongly in assisting everyone, without discrimination or even slight concern for self, at this time of chaos and turmoil.
問候,我親愛的Annas!問候,我心的孩子們!我是你的母親,我是神聖之母,希望的母親,滋養的母親,你的母親,萬物的母親。一如既往,我今天帶來了和平與希望來提醒你你之所是。我前來向你展示我是多麼地為你感到自豪,我勇敢的孩子們,在這個混亂和動盪時刻,繼續堅定地,堅強地協助每個人,而不去歧視他人或者甚至些許地考慮自身利益。


Yes, my Tsunami of Love is bringing forth, front and center and at many other levels, lots of the old and dense energies that need to be cleared, removed and transmuted. And everyone is being affected one way or another! But you are strong in your mission, you are powerful in your faith and in your unwavering stand.
是的,我愛的海嘯正在發生,在前方和中心以及其他許多層面上,都有許多舊的、稠密的能量需要被清理、移除和轉化。每個人都在某種方式中受到影響!但你在自身的使命中,你的信念和堅定的立場中是強大的。


Dear children of My heart, dear emissaries of My love and light, you are such bright beacons of love and light for everyone to see and to anchor onto! You are holding their physical or etheric hands, it matters not which! You give them hope and bring meaning to encourage them to continue this lifetime's journey on which so many are in great suffering and are seeking a way out of the old third dimensionality. Yes, they too will awaken soon, or they have already awakened suddenly, and that can be frightening. They too are opening their eyes to see the truth and an unbearable reality. And so, they need a loving friend, they need to feel that there is more to this life, they need light and direction so they can follow it home into the Love of My heart.
我心愛的孩子們,我親愛的愛與光之使者,你們是如此明亮的愛與光的燈塔,讓其他人去看到和錨定!你握著他們物理或以太的手,這不重要!你給予他們希望,帶來意義,鼓勵他們繼續這一生的旅程—在這段旅程中,如此多的人正在處於巨大痛苦,正尋求擺脫三維世界舊的模式。是的,他們很快也會醒來,或者他們已經突然地醒來,這會是比較嚇人的。他們也在睜開眼睛去看到真相和難以承受的現實。因此,他們需要一個有愛的朋友,他們需要感受到更多關於這個生活的真相,他們需要光明和方向,這樣他們才可以跟隨它回歸到我心中的愛。


Humanity had not seen or felt real love for eons dearest hearts, and you are planting the seeds in very subtle ways, you are shining your light for them to follow with or without direct communications or interaction. They are seeing and feeling your love. They are attracted to thee without knowing consciously why, because in truth they feel My Love and calling through you, my sweet angels. You are following in my son Yeshua's footsteps, continuing his work in a beautiful and expansive way, for many need His direction and light without much talking or preaching on your part.
人類恆久以來都沒有感受到或看到過真正的愛,親愛的心,你在非常微妙的方式中種下種子,你在閃耀你的光,讓他們跟隨或不經過直接的交流或互動。他們看到並感受到你的愛。他們無意識地被你吸引且無意識地知道為什麼,因為事實上,他們經由你,我親愛的天使,感受到了我的愛和呼喚。你在跟隨我的兒子約書亞的腳步,以一種美麗、廣闊的方式繼續著他的工作,因為許多人需要他的指引和光而不需要說大量的話或說教。


You see, there is still so much work to be done in bringing this New Earth to everyone, to every single child that was born from My heart and decided to incarnate at this exciting time of transformation and expansion. I love all of My children dearly, and all of them deserve a chance and as many nudges as they need to awaken and then fully participate in this dream of mine of creating Heaven on Earth.
你看,要把新地球帶給每個人,每一個誕生於我的心並決定化身於這個激動人心的轉變和擴張時刻的孩子,還有很多工作要做。我深深地愛著所有的孩子,他們所有人都值得擁有一個機會以及盡可能多的推動去覺醒,然後完全參與我們在地球創造人間天堂的夢想。


I thank you for your contribution and steadfastness! I thank you for your devotion in pursuing My Dream and our divine plan!
我感謝你的貢獻和堅定!我感謝你在追求我的夢想和我們的神聖計劃時的奉獻精神!


I will leave you now with My deep peace and love!
我伴隨著我深度的平和與愛離去


Farewell!
再會!

 

 

 

 


原文:https://eraoflight.com/2018/05/28/divine-mother-you-are-assisting-humanity-to-awaken-to-the-truth
通靈:Genoveva Coyle
翻譯:Nick Chan
https://www.douban.com/note/671374441

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


友善提醒:閱讀文章時請善用自己的直覺與內在智慧,感知哪些是對自己有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著或恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一個活在永久和平、自由、繁榮與實現真善美之新世界的可能。感謝所有光愛存有們的付出,感謝一切美好的發生~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()