In the coming weeks, there may be times when you feel as if your tank is nearly empty.You will sputter, jump and feel like you are running on fumes.This, my love, is the time to stop, ground yourself and most definitely breathe! While you are resting, ask yourself these questions:
在接下來的幾周內,有時候你會覺得你的油箱好像快要空了。你會吱吱嘎嘎,跌跌撞撞,感覺像行駛在煙霧之中。該是停下來的時候了,我的愛,穩定自己,尤其是好好地歇口氣!當你休息時,問自己這些問題 :

 
Am I taking care of myself physically, mentally and emotionally? Am I allowing toxic situation and people to affect who I am? What am I currently doing that is draining rather than filling my tank? How can I put myself back into a space to co-create and to help myself move forward?
我有照顧好自己的身體,心理與情緒嗎? 我允許那些對我有害的人和狀況影響我的一切嗎? 我現在正在做什麼事讓我感到筋疲力竭而沒有提升自己的能量? 如何才能讓我回到共同創造的時空,幫助自己前進?


Listening for and to the answers of these questions will put you in a better space to reassess where you are and what you need to change.Remember…a tank is never truly empty, there is always a reserve on hand.~Creator
傾聽這些問題的答案會讓你進入更好的狀態,重新評估自己身在何處,需要做哪些改變。記住…油箱永遠不會真正的枯竭,你所需要的始終存放在你手中。

~造物主

 

 

February 14, 2017 by jenniferfarley
https://thecreatorwritings.wordpress.com/2017/02/14/empty-tank/
http://blog.sina.com.cn/s/blog_13c78a09c0102x166.html

 


 

 

友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。


世界正在往好的方向轉變~感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

 

arrow
arrow
    文章標籤
    造物主
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()