Strengthen your connection with the Divine
加強你與神聖(頻率)的連接
 

Take time out to smell the flowers and savour the pleasures of life and renew your connection with the Divine,with yourself,and with your I Am Presence.When you are connected you feel clarity,at peace and in harmony with your life.To strengthen this connection focus on purity,clarity,and the Divine connection between your physical self,your emotional self,your mental self and your spirit self.Surround yourself in white opalescent light and allow for it to enter every cell of your body and open your connections to your higher self,your I Am Presence and the Divine Creator and when you feel saturated in the love you know that you are done and ready to take on any tasks that come your way as a warrior of light.
花時間去聞聞花香,品味生命的樂趣,更新你與神聖(內在神性)、自己(高我)和你的存在(當下的我)的連接。當你連接,你感到明晰,處於平和,與生活處於和諧。加強這個連接,要專注於你物理自我、情緒自我、精神自我和靈性自我之間的明晰、純淨與神聖的連接。將自己圍繞在乳白色的光中,讓它進入你身體的每個細胞,向你的更高自我、你的我是存在和神聖的造物主敞開連接,當你感到在愛中飽和,你會知曉你做到了,並準備好採取前來的任何任務,作為一名光戰士
 

Create a place that offers you sanctuary or create sacred space to spend time in meditation and contemplation with your Divine inner being,your higher self,and your I Am Presence,for they all have something to offer,to share,and to teach you the human to help you create a better way. The more you learn to work with these aspects of yourself,the more clarity and vision you have during your day to day life to help you along the way.
創造一個會提供你避難所的地方或者創造神聖的空間來花時間冥想,伴隨著神聖的內在存有、更高自我和我是存在沉思,因為它們都有著東西提供、分享、教導你創造一個更好的道路。你越多地學習與你這些面向共事,在日常生活中你會有越多的明晰和遠景來幫助你
 

Affirmation: "My connections are strengthened each time I connect with the aspects of myself and the Divine and helps to guide me,support me,and protect me in every way and all ways."
肯定:「我的連接被加強,隨著我與自己的面向、神聖和幫助連接來指引我、支持我並保護我,在任何方式中」
 

And so it is
就是如此
 

You are dearly loved and supported,always,the angels and guides
你被深深地愛著與支持著,總是如此,天使與指導


原文:http://playingwiththeuniverse.blogspot.sg/2014/12/angel-wisdom-with-sharon-taphorn_31.html
通靈:Sharon Taphorn
翻譯:Nick Chan

 


友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。

感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()