When you look in the mirror,what do you see? You may see your imperfections; wrinkles,a bit of extra weight or,perhaps an unhappy or unsatisfied person.
當你照鏡子,你看到了什麼?你也許看到了你的不完美;皺紋,變胖了,也許是一個不開心或不滿足的人

 
What do I see?
我看到了什麼?

 
I see a lifetime of experiences!
我看到了一生的體驗!

 
I see someone who has had their share of sadness and grief and still manages to embrace and celebrate the good things.
我看到了那體驗了悲傷和痛苦,依舊試圖去擁抱和慶祝美好的事物之人

 
I see a human that has surmounted what others may call impossible challenges and came out stronger on the other end.
我看到了一個超越他人認為不可能的挑戰之人,在另一端變得更加強大

 
I see someone that has to courage to stay on Earth regardless of the traumas you have gone through.
我看到有勇氣待在地球上,無論經歷了什麼創傷的人
 

I see a person that is giving,loving and growing even though,in this moment,you may feel stagnant and stalled.
我看到一個付出,愛和成長,即使感到停滯不動的人
 

I see an amazing soul encased in a body that may not always behave or look the way you wish,but it is yours and it is wonderful.
我看到一個驚人的靈魂包裹在身體中,也許並不總是如你所希望地行為或看待,但它是你的,它很奇妙

 
Regardless of what you see,I always have and always will see the best in you. It is time for you to begin doing the same!
無論你看到了什麼,我總是會看到你最好的一面。是時候該你去這麼做了!

 

 

原文:https://thecreatorwritings.wordpress.com/2016/03/05/i-see-2/
翻譯:Nick Chan

 

 

友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。

世界正在往好的方向轉變~感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()