At the end of your Earth plane existence, do you want to look back and say,"Yeah, I coasted through pleasing others and staying as small and quiet as I could" or do you want to say,"I went out, searched for and found life! I said no when I knew it was not good for me and yes when it was. I took chances that scared me to death and was happy for them afterwards".

當地球生活結束時,你是否願意回顧過去並且說:"沒錯,靠著討好別人與盡可能地保持卑微沉默,我輕鬆過關了"。還是你想這麼說:"我走出去了,我尋找到生命的意義!只要知道是對我不好的,我就拒絕,只要是對我有益的,我就嘗試。我對自己怕得要死的事情仍願冒險一搏,並且為此而歡喜雀躍"。

 
During the course of your time here, you are given infinite choices that results in an infinite number of lifetimes…choose well and choose to live, my child ! ~ Creator
生活在地球的過程中,你被給予了無限的選擇,不同的選擇造就的是不同的人生…好好選擇,選擇活出生命,我的孩子 !

~造物主
 



https://thecreatorwritings.wordpress.com/2016/09/12/your-best-advantage
http://blog.sina.com.cn/s/blog_13c78a09c0102wu31.html

 

 

友善提醒:閱讀訊息時請保持身心靈的平靜與開放,並善用自己的直覺與內在智慧,感知有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著、擔憂、恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一種接近真善美的可能。


世界正在往好的方向轉變~感謝一切~歡迎轉載~NAMASTE~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()