Dear beloved friends
親愛的朋友們


I Love You! I walk with you always.
我愛你!我總是和你一同行走


I walk side by side with you and I feel you always.
我和你並肩而行,我總是能感覺到你


When you walk through a blizzard in your life I am there even more even if you doubt it.
當你在人生中經歷一場風雪時,我更加和你在一起,即使你懷疑這件事。


In fact, no matter what creates your blizzard,your personal turmoil, you can be sure of one thing, I am there with you.I am always reaching out for you, and if you want to I will hold your hand!
事實上,無論是什麼造成了你的暴風雪,你個人的混亂,你可以確定一件事情,我和你在一起。我總是把手伸向你,如果你希望,我會牽著你的手!


Your work is so precious, every little thing you do is something me and my team takes notice of.Feel our gratitude, in your heart! You are lightworkers, and you are also, at the same time, angels walking on Earth.
你的工作是如此珍貴,你所做的每一件小事在我和我團隊看來都很重要。感受我們的感激,在你的心中!你是光之工作者,同時也是行走於地球的天使。


Sometimes you forget, that me and my team is ALWAYS by your side.The light is old wisdom, that comes from the very source of love and is something your DNA is awakening to, as I speak.The LIGHT, the eternal knowledge, the knowing of Faith, Hope and Love, is the basic knowledge, about LIFE.
有時候你忘記,我和我的團隊總是在你身邊。光是古老的智慧,源於愛的源頭,是你的DNA在我說話的同時覺醒的東西。光,永恆的知識,信念,希望和愛,是關於生命的基本知識。


Life itself is created with these essenses and more.You shine your light wherever you go, you don?t even need to speak!
生命本身是由這些本質以及更多的東西所創造出來的。你在你所到之處分享你的光,你甚至不需要說話!


Your heart and your love therein, is the most important energy of all.Pleace listen to your hearts voice, what your heart is telling you.Learn to follow your heart, have faith in your heart.Your heart has an intelligence of its own!
你的心和你的愛,是所有能量中最重要的。請聆聽你心的聲音,你的心在告訴你什麼。學會跟隨你的心,相信你的心。你的心有著自己的智慧!


I am Sananda and I love you!
我是薩南達,我愛你!

 

 

 

原文:http://archangelfaith.blogspot.ch/2017/12/sananda-hold-your-light-high-and-your.html
通靈:kerstin-eriksson
翻譯:Nick Chan
http://nickchan-love.blog.163.com/blog/static/2699860322017113011136389/

 

 

 

 

 

 


 
友善提醒:閱讀文章時請善用自己的直覺與內在智慧,感知哪些是對自己有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著或恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一個活在永久和平、自由、繁榮與實現真善美之新世界的可能。感謝所有光愛存有們的付出,感謝一切美好的發生~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()