This week, the peaceful Presence spoke again...
本周,平和的存有再次說話


I never intended for you to suffer. When I dreamt you into being, my desire was to explore the many facets of self. I was still, silent potential and I began to imagine worlds, in much the same ways you – who are created in my image and likeness energetically – do when you are little children. I imagined worlds with beings of varied races and species. As I created, and experienced, these worlds within me, I imagined even greater possibility.
我從未想要你受苦。當我夢想你成型,我的願望是探索自我的諸多面向。我是寂靜、寧靜的潛能,我開始想像世界,就像你—按照我的形象和精神被創造出來的那樣—當你還是小孩子的時候。我想像著充滿各種物種和種族的世界。隨著我創造和體驗我之內的這些世界,我想像甚至更大的可能性。


I imagined a world where a diversity of these beings could live in harmony. I imagined a world where I would experience myself within the diverse population. I would give you free will. I wondered what I "as many" would create, perhaps even beyond what I "as One" could dream.
我想像一個多樣化的存在可以生活於和諧的世界。我想像一個可以在不同的種群中體驗自己的世界。我將給予你自由意志。我想知道我"作為眾多"會創造出什麼,也許會超越我"作為一"可以夢想的。


And so your worlds were born. I have lived within them, allowing them a life of their own as we discover collectively who we can be. My loving will for you is that you dream beyond what I originally imagined for you, that you dream of a love that can be expressed in a multitude of forms, that you dream of interactions within our being that are loving, kind, and inspiring.
所以你的世界誕生了。我一直生活在他們之間,允許它們擁有生命,隨著我們集體發掘我們可以成為誰的時候。 我對你有愛的意志就是你可以超越我最初為你想像地夢想、你可以夢想一個可以在許多形式中表達的愛、你可以在我們的存在中夢想有愛、友善、鼓舞人心的互動。


When I see you fighting and arguing and diminishing one another within me, I know I could force you to do otherwise, but in your freedom you grow in love, and I too learn the capacity of Love"s presence within our collective being. I could force you to be happy by simply shifting my dreaming, but far kinder to allow you to learn to seek your joy for in so doing you create new worlds and new lives as well. I could control you but there would be the love in that, for I have created you and want you to explore and create even more.
當我看到你在我之中對抗、爭論和貶低另一個人時,我知道我可以迫使你去改變,但在你的自由中你在愛中成長,我也學會了去愛在我們集體生活中的存在能力。我本可以通過轉變我的夢想迫使你去變得開心,但讓你自己去學習尋找自己的喜悅這會更加仁慈,因為這麼做你會創造新的世界和生活。我本可以控制你但這樣就不會有愛,因為我創造了你並希望你去探索和創造更多。


The moment you dream a dream with love, I am flowing my attention and energy into that dream. The moment you pray for a kind interaction I am dreaming of the deeper harmony between you. The moment you ask to be healed, I am picturing you in the perfection I have always witnessed within you.
當你伴隨著愛去夢想,我將我的注意力和能量注入其中。當你祈禱一個友好的互動,我夢想你們之間更深的和諧。當你請求被療癒,我想像我總是在你之內見證完美的你。


You are in me, and I am in you. You are my love made manifest, separated in a multitude of beings and forms, and collectively we explore all that we can become. Through your choices and dreams, you expand love"s potential. Through your prayers you call forth greater awareness.
你在我之中,我在你之中。你是我的愛顯化成型,分裂到眾多的存在和形態中,我們共同探索我們可以成為的一切。通過你的選擇和夢想,你擴張愛的潛能。通過你的祈禱,你呼喚更大的意識。


We are not separate. My love is your love. My dreams for your joy and expansion turn into your dreams for greater expression of my love.  
我們並未分離。我的愛就是你的愛。我夢想你的喜悅和擴張進入你的夢想,為了更好地表達我的愛。


Whether this expression takes the form of your desire to build a house, dress a child for school, help the downtrodden, or have a fit of rage, all movements are, in their essence, working to expand our collective being into an ever increasing awareness of the love that we are.
無論這種表達形式是你想要建造一棟房子、為孩子穿衣上學、幫助被壓迫的人,還是充滿憤怒,所有的運動,本質上,都致力於將我們集體的存在擴張到對我們所是的愛不斷增長的意識中。


I treasure you, dear embodiments of my love. Dream your dreams, and then relax as I guide you – gently and lovingly – towards their expression
我珍惜著你,親愛的我之愛的體現。夢想你的夢想,然後放鬆,隨著我指引你—溫柔且有愛地—朝向它們的表達。

 

 

 

 

 


原文:https://voyagesoflight.blogspot.com/2018/09/message-from-angels-92918-ann-albers.html
通靈:Ann Albers
翻譯:Nick Chan
https://www.douban.com/note/691723824

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


友善提醒:閱讀文章時請善用自己的直覺與內在智慧,感知哪些是對自己有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著或恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一個活在永久和平、自由、繁榮與實現真善美之新世界的可能。感謝所有光愛存有們的付出,感謝一切美好的發生~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()