Many of you, in a desire to take back control or keep yourself safe after a situation has hurt you, have taken vows that you will never do something again. It might be,"I will never love again"or"I will never trust again"or"I will never let anyone get too close again"or any other declaration of denial.
你們許多人,在經歷過心裡受傷的情況後,想要收回控制權或保持自己的安全,並發誓再也不會做同樣的事情了。它可能是,"我再也不會去愛了"或"我再也不會去相信了"或"我永遠不會讓任何人太接近"或任何其他拒絕的聲明。


We wish for you to examine any of these you may still be carrying. You will have a recognition, a knowingness, or perhaps have a memory surface of a time you have been hurt. Once you are aware of what you may be carrying, we suggest you then ask,"Does this really reflect my current wisdom?""Does this support or hinder my expansion?""Does this match who I am today?""Does this move me toward what I really want or does it keep me stuck in old energy?"
我們希望你檢查一下你可能仍在攜帶著哪些否認的聲明。關於你受傷的時刻,你會有一個認識、一個知曉或記憶浮現出來。一旦你意識到你可能攜帶著什麼,我們建議你再問:"這真的反映了我當前的智慧嗎?""這會支持還是阻礙我的擴張?""這符合我如今之所是嗎?""這會推動我朝向我真正想要的東西還是會讓我困於舊能量中?"


You heal old limiting beliefs with new declarations of self. You might wish to replace,"I will never trust again"with"I trust wisely and with discernment". You might switch"I will never love again"with"It is safe for me to love and be loved, in fact, that is what I am here to do". You might change"I will never let anyone get too close again"with"Connection now supports me in all ways and feels wonderful".
你用新的自我聲明療癒舊的限制性信念。你可能希望把"我再也不會去相信了"替換成"我會明智且伴隨著洞察力去相信"。你可能會把"我再也不會去愛了"切換成"去愛和被愛是安全的,事實上,這就是我前來要做的"。你可能會把"我永遠不會讓任何人靠太近"改變成"連接現在會在所有方式中支持我並感覺很美好"。


Such separating vows and declarations were created by the knee jerk reactions of your wounded self. Is that part of you qualified to direct your entire incarnation? You are ready to be the wise, healed, and benevolent leader of your life, Dear Ones. Isn't it time to assume that role? ~Archangel Gabriel
如此分離的誓言和聲明是由你受傷自我的膝跳反應創造的。你的那個部分有資格指揮你的整個化身嗎?你已經準備好去成為自己生活中明智、健康、仁慈的領袖,親愛的一們。是時候去承擔這個角色了。


~大天使加百利

 

 

 

 

 


Archangel Gabriel through Shelley Young
原文:http://trinityesoterics.com/2018/10/21/daily-message-sunday-october-21-2018
翻譯:Nick Chan
https://www.douban.com/note/693990700

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


友善提醒:閱讀文章時請善用自己的直覺與內在智慧,感知哪些是對自己有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著或恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一個活在永久和平、自由、繁榮與實現真善美之新世界的可能。感謝所有光愛存有們的付出,感謝一切美好的發生~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()