close

Hey everyone! I'm starting something a little different.From now on I'll be having Affirmation Fridays.Every friday I will share a healing affirmation.It may go with the theme of the week if Gabriel has been focusing on one topic, or it may simply be what I feel guided to share.I hope you find them helpful! So with that, here is our very first Affirmation Friday post…
嘿大家!我正在開始做一些不同的事情。從現在開始,我將在星期五進行確認。每個星期五我都會分享一個療癒的確認。如果加百利一直專注於一個主題,那麼可能會與本週的主題相吻合,或者也可能只是我被引導分享的內容。我希望你們覺得有幫助!因此,這是我們的第一個確認星期五貼文…

 

I give myself permission to be authentically me.I am seen, loved, and respected for what I bring to the world.
我允許自己做真實的自己。我為世界帶來的東西被人們看到、喜愛和尊重。

 

 


作者:Shelley Young(大天使加百利靈訊的接收與傳遞者)
原文:https://trinityesoterics.com/2022/08/19/daily-message-friday-august-19-2022

 

 

 


友善提醒:閱讀文章時請善用自己的直覺與內在智慧,感知哪些是對自己有正面幫助的訊息,提取它們,並放下沒有共鳴的部分,無須執著或恐懼;保持心態的正面與開放,樂觀迎接新的可能,一個活在永久和平、自由、繁榮與實現真善美之新世界的可能。感謝所有光愛存有們的付出,感謝一切美好的發生~

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveNPeace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()